Saker och ting

Nu ska jag bara vara gnällig en kort stund och vräka ur mig en lista på allt som jag saknar, saker som finns kvar hemma "på landet" av en eller annan anledning, som antingen måste vara kvar där eller som jag inte orkat ta med mig ännu.

* Min älskade häst Linda
* Min och syrrans älskade häst Wille
* Syrrans älskade häst Havanna
* Min älskade katt Lillen
* Min och syrrans älskade katt Isis
* Min och syrrans älskade katt Lillröven
* Pappas underbara hund Cheeba
* Den älskade NATUREN!

Nu ska jag bli lite mer materialistisk:

* Min säng där hemma (den här i Borås är inte lika skön)
* Mina kristaller och stenar
* Ljuslyktan man hänger upp i fönstret
* Mina rid- och stallkläder
* Min tjocka, mysiga halsduk
* DVD-boxen med Sally
* Mitt Happy Bunny-linne
* Min Sweden Rock-huvtröja
* Mina planscher/posterflaggor med Victoria Francés-motiv
* Mina svarta långkjol
* Mina röda benvärmare
* Några av mina piercingsmycken
* Massor av mina halsband och armband
* MINA BÖCKER!
* Mina rökelser
* Min virknål och mina garner
* Min popcornskål
* Min Euphoria-parfym
* Massor av mina CD-skivor
* Min TRIPP-väska
* Min dödskalle-temugg
* Mina svarta fejkrosor i sammetsmaterial

Åh. Vad jag känner mig fjortis och bortskämd. Sitta här och beklaga sig över att man saknar sina prylar. Men ja, när jag är där borta saknar jag Borås, min lägenhet och det jag har här. Människan blir aldrig nöjd och så är det med den saken.

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag är helt övertygad om att djuren saknar dig med!

2010-10-22 @ 00:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0