Ännu ett steg

Japp, i dag så fick man då reda på resultatet från XML/SKOS-uppgiften. GODKÄNT! Trodde nästan att jag såg fel när det stod ett stort fett G i kommentarerna! Jag och Ulrika har verkligen jobbat skitbra ihop, vi kämpade och slet med uppgiften tills vi nästan blev spyfärdiga. Nu känner vi att det var värt det, vi klarade vår uppgift och kan lägga den till handlingarna, vilket är otroligt skönt. Tjoho!
Jag har fortfarande inte fått underkänt på någonting, hoppas att det fortsätter i den stilen!

Som sagt är det Deweytenta på tur, på fredag. Förhoppningsvis ska jag även börja skriva på informationssökningsuppgiften under veckan, jag tänkte att den ska vara färdig att lämnas in på söndag kväll. Nästa måndag kommer att vara fullspäckad som det är och jag vill inte besväras av en oavslutad uppgift. På tisdagen i nästa vecka åker jag hem till Grebbestad och tar julledigt! Det ska bli underbart, jag har en sådan enorm abstinens efter mina kära djur. Jag saknar verkligen att rida, jag saknar att rykta hästarna, jag saknar till och med att smörja träns. Det känns illa! Under jul och nyår ska jag ge mig själv en dunderdos av all feel-good som finns hemma; djuren och familjen! I miss you so, sweethearts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0