Helgplugg

Jajamän, nu blir det minsann ingen ledig och päsig helg. Jag ska plugga! Om en stund ska jag traska bort till skolan, vilket tar ungefär en kvart. Just nu snöar det (igen) men det ser inte ut att vara alltför kraftigt. Eftersom det är lördag förmiddag helgen före jul så antar jag att det inte lär vara mycket folk (om ens några), i datasalarna där vi BHS-are brukar husera.

Så ja, roligare än så här blir det inte för tillfället! Jag har bestämt att jag måste plugga och åtminstone försöka fixa den här uppgiften innan jul, och då har jag inte "råd" att ta helg. Visserligen kommer jag att få ett naturligt avbrott senare under dagen då jag ska börja tvätta klockan 16. Men det är då! Nu är det bäst att jag äter något (inte orkat äta frukost än) och pallrar mig ner i några anständiga kläder.
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0