Hemma

Är hemma i Grebbestad och tar det lugnt, men i kväll bär det av tillbaka till Borås igen. Skönt på sätt och vis, förutom vad gäller en sak. Jag har ju haft en massa problem med min hälsa de senaste veckorna, konstant huvudvärk, onormal trötthet, illamående osv. Har nu kommit fram till vad som tveklöst måste vara orsaken till det! Min lägenhet har ju ett gammalt fönster som inte är tätt, det drar in kall luft och det blir hela tiden kondens på fönstret. Har även upptäckt att det måste vara någon slags svart mögel som växer precis ovanför fönstret. Stort stort varningstecken här! Jag har alltså med största sannolikhet blivit sjuk av min lägenhet, fuktproblem och mögel. Har pratat en del med pappa om det och han blev skitförbannad och upprörd, sa att det där kan vara extremt hälsofarligt och att jag kan anmäla dem som jag hyr av. Så i morgon ska jag traska raka vägen till *** som jag hyr av och säga några sanningens ord. Där kan jag inte bo kvar och dem måste fixa en ny lägenhet till mig. Fy fan säger jag bara! Att det ska bli sån här skit också. Hoppas de tar sitt ansvar, annars kan jag lova att dem snart kommer ligga risigt till.













Och så blev det lite blandade gamla bilder på djuren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0