Julklappar

Bara för att vara lite materialistisk så här mellan varven så ska jag lägga upp en lista på vad jag fick i julklapp i dag. Jag är rätt nöjd och folk verkar nöjda med vad de fick av mig. För att citera Itzhak i HippHipp:

"Julklappar är som stryk, roligare att ge än att få!"

Det här fick jag alltså:

* Presentkort på Hööks Hästsport
* Pengar
* Ett Victoria Francés-pussel (2000 bitar, god dammit!)
* En Victoria Francés-affisch
* En DVD med Svampbob Fyrkant (helt underbart!)
* Ett par Hello Kitty-trosor
* Två stora blommiga temuggar med tillhörande fat
* Lustigt Svampbob Fyrkant-godis från Tyskland
* En Aladdin-ask
* Annat godis
* Ett Svampbob Fyrkant-tygmärke (i och för sig med Sandy, inte själva Svampbob)

Ja, det var väl allt. Jag gav även mig själv ett par julklappar, bland annat ett halsband från Lindex som jag suktat efter rätt länge. Köpte dessutom en stor flaska Amarula (likör) i går, det känns oerhört lyxigt eftersom jag i princip aldrig köper sprit eller likörer. Ett plus var att man fick flaskan i en jättefin burk, eller vad man nu ska kalla det.

Nästa vecka blir det en shoppingrunda. Har man tur kanske man kan hitta något vettigt på mellandagsrean, men det finns ett par saker jag behöver köpa i vilket fall. Ska kolla om jag hittar något på Hööks, men det blir nog sämre med det eftersom thermoridbyxorna är helt slutsålda, och den jackan jag ville ha verkar också vara slutsåld. Surt värre. Det finns ett träns som jag är väldigt förtjust i och vill ha till Linda, men jag är tveksam till om jag ska ge mig på att köpa det. Det kostar nästan 700 kr och ett träns är inte det jag behöver allra mest om jag säger så. Ska kolla om det finns någon bra sport-BH på Hööks, det är faktiskt en grej som skulle vara behövlig.

Tack och hej, nu ska jag fortsätta att leka julmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0