Mera snö!

Ja, nu snöar det igen! Ännu mera snö, jag som tyckte att det redan var mycket. Temperaturen har stigit och snön ser ganska "blöt" ut. Har inte varit utomhus ännu, det känns som en ganska slapp dag. Men jag är trött och seg och har en vag huvudvärk som gör mig tung i huvudet.
I dag är det i alla fall Klemmingmöte, vilket nog blir rätt trevligt. Det var rätt länge sedan vi hade möte nu, och i dag ska vi tydligen ha värsta julfikat! Hoppas på det.
Före mötet ska jag kolla om semantiktentan finns att hämta ut, det vore kul om den gjorde det. Ska även ha telefonsamtal med min terapeut, och jag ska ringas upp angående morgondagens tenta och om det går att lösa problemet med salar. Så ja, lite grann att stå i blir det allt. Får väl försöka att plugga lite mer Dewey ikväll också, jag har inte varit så flitig på den fronten. Satt i och för sig och höll på med övningar i WebDewey i nästan tre timmar i går.

Nej, nu ska jag snart käka lunch och sedan får jag väl göra mig i ordning för att gå ut i snökaoset (som dagstidningarna säkert vill kalla det)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0