Simning

Har varit och simmat i dag. Min dag började inte bra, jag hade astråkigt och kunde knappt koncentrera mig på att plugga. Som en skänk från ovan fick jag sms från Malou, hon frågade om jag ville följa med och simma. OM! Självklart, jag slängde ihop badkläderna och stack iväg. Sen simmade vi 40 längder, snackade lite skit, badade i vågbassängen (vilket var skithärligt och kul!) och snackade ännu mer skit. Sen följde jag med Malou hem till hennes syrra, man och son. Vi drack te, käkade lussebulle och pepparkakor. Snackade om ditt och datt och bara slappade. Riktigt trevligt. Det var gött att bara umgås lite med folk också, och kul att träffa nya människor som man aldrig träffat förut. Naturligtvis var det jätteskönt att simma, nu känner jag mig avslappnad och lagom mör i kroppen.

Plugget ja. Det går väl sådär. Har för tillfället grymt svårt att koncentrera mig. Det är tusen andra tankar i huvudet hela tiden. Att boken är på engelska och handlar om klassifikation är ju inte direkt hjälpsamt heller... Gah. Men i morgon ska jag väl plugga ihop med några klasskompisar, är det tänkt. Kan ju vara behövligt.
På torsdag eller fredag ska vi i alla fall få reda på hur tentan i semantik och morfologi gick. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0