Statistik

Kul att se att statistiken har blivit så mycket bättre! Bloggens besökare har stigit kraftigt det allra senaste, det gör mig glad. Kanske jag borde marknadsföra min blogg ännu mer? Göra mer reklam för den så att säga. Men hur och var? Ge mig gärna tips! Och ge mig också hemskt gärna tips på hur jag ska göra bloggen roligare och mer intressant att läsa. Vad jag ska skriva om till exempel. Jag vet att bilder förbättrar bloggen betydligt, och nu har jag i alla fall börjat lägga in bilder. Dock är det där lite problematiskt, för jag har knappt ens några gamla bilder och foton på den här datorn, dessutom har jag ingen kamera förutom den halvkassa kameran i mobilen. Jag är inte den typen som brukar fota mycket heller, jag tänker helt enkelt inte på att göra sånt! Men antagligen hade det blivit mer foton om jag nu hade ägt en kamera. Har ju sagt att jag ska skaffa en digitalkamera någon gång. Jag vill gärna ha en, men som fattig student är det inte något man springer och impulsköper sådär helt apropå.
Men ja, skitkul att fler och fler nu läser min blogg! Fortsätt med det också, och se till att kommentera mera!
(Ja, jag framstår nog som en äkta bloggnörd nu, och jag känner mig som en också...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0