Ligger efter

Ja tyvärr känns det ju så, som att jag ligger efter. I går skrev jag ju om vad jag skulle fortsätta att skriva om, men i ärlighetens namn så har jag varken orkat eller hunnit. Men jag lovar, det kommer att komma. Så småningom!

I dag har jag träffat min mentor, sedan har jag lagat mat och varit duktig. Har även styrt och ställt med saker som ska skickas. Det är minsann inte bara och bara när man ska skicka med Schenker och sådant. Efter det har jag suttit i skolan och pluggat. Faktiskt! Jag har skrivit ganska mycket på "Ett ärendes gång" som ska skrivas klart samt lämnas in i morgon. Har hela morgondagen på mig också, skönt.
Är fortfarande kvar i skolan men funderar på att gå hem snart. Jag är hungrig nu och vill gå hem och ta en kvällsmacka. I morgon är en ny dag, det innebär nya friska tag.
Så jag säger nog adjö för denna dagen, och styr min kosa hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0