Hey there!

Jo minsann, det var ett tag sedan! Hur har ni haft det på sistone? Här snurrar livets eviga karusell på för fullt, jajamän. Vet inte vad jag ska säga om allting, men det finns bra grejer, och så finns de där mindre bra grejerna förstås.

För tillfället är det en del sjuka, ja rent av vansinniga, saker som är igång. Jag tänker inte med ett enda ord nämna vad det rör sig om, men jag hyser gott hopp om att hela skiten ska lösa sig till det allra bästa.
Jag är på G!


I dag blev det en försenad lussetur med pållarna. Linda surade och var såklart inte det minsta nöjd med att få vara tomte i år. Hon hade nämligen fått en stor tomteluva med hål för ena örat trädd över skallen. Själv hade jag glitter runt hjälmen. Havanna fick iklädas renhornen samt glitter runt halsen. Damn vad snygga vi var!

Well well, stallsysslorna kallar, men jag får skriva mer en annan dag. I'll be back!

Kommentarer
Postat av: custom essay writing

Children should believe in Santa. They will try to have better behaviour.

Postat av: Essays Help

Santa you are doing superb job for children.

2012-03-30 @ 16:58:46
URL: http://easyessayhelp.com
Postat av: kitchen sinks

Hi

i would like to say thank you about this cool post, and this idea very helpful to me,

Thank You

2012-05-02 @ 12:23:21
URL: http://kitchen-kitchens.com/
Postat av: misuraemme

Hey

Hey there!

Appreciate it for this post, I will be extremely thankful to find out these kinds of fantastic information.

Thank you!

Postat av: cheap corner sofa

Hello

Hey there!

Amazing article! I’m pleased I stumbled upon it for useful information. I appreciate the effort here.

Postat av: black bedroom furniture

Hi

Plenty of helpful info here, Excellent publish admin! Keep up your work.

2012-07-18 @ 11:45:12
URL: http://bedroom-a.com/
Postat av: jennifer sofas

Hi there,

Fascinating! I recently found a considerable amount of informative stuff in your article. Keep up the fine job!

2012-07-25 @ 13:34:22
URL: http://sofa-a.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0