Bloggen är återställd!

Japp, it's true! Min lilla blogg är sitt forna gamla fina jag igen. Efter lite support från blogg.se har jag fått ordning på torpet. Problemet var min nya webbläsare, Google Chrome! Morr. Den fuckar upp redigeraren.

Nu ska jag blogga via Internet Explorer, så ska det inte vara några bekymmer! Tack och lov för att det löste sig.
Jag hatar verkligen när teknikgrejer krånglar för det är utanför mina områden! Tekniska saker och datorer är absolut inte min kopp te. När jag inte kan kontrollera saker blir jag frustrerad och stressad.

Jaja, whatever. Nu måste jag laga middag, det säger min knorrande mage åt mig!

Kommentarer
Postat av: Vendela Vedlund

Vad spännande dina inlägg är. kommer verkligen att läsa igen! (: Hoppas du har en trevlig vardag (:

2011-02-21 @ 18:31:42
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0