Helg

Vad ska jag skriva? Jag vet faktiskt inte. I dag har jag tagit en långpromenad runt i stan, det känns i mina ben nu. Men det var en skön runda. Väldigt mycket uppförsbackar. Så är det här i Borås!
Jag har även varit i lite affärer, köpte bland annat hårfärg så förhoppningsvis ska jag nu orka färga min bedrövliga utväxt som stört mig länge. Blev nästan lite rädd för mig själv också, för jag köpte nämligen ett nagellack! Det är verkligen inte likt mig, jag använder aldrig nagellack. Men nu blev jag sugen på att göra det och så hittade jag ett superfint lila lack som tilltalade mig.

I går var jag i Göteborg hela dagen, snacka om att jag var trött när jag äntligen kom tillbaka till Borås på kvällen. Jag traskade runt på EuroHorse-mässan länge och väl, sedan blev det även en sväng till Nordstan och lite olika affärer, bland annat Lush. Älskar att gå in i den butiken och sniffa på alla underbara tvålar och andra väldoftande produkter! Jag köpte med mig en lustig liten "geléklump" som tydligen var en duschtvål.
På själva hästmässan var jag mycket sparsam med pengarna, det känns extremt bra nu efteråt. Köpte bara en billig grimma, en tidning, Stallboken (en kalender) och ett gäng strumpor. Utöver det så fick jag min födelsedagspresent av syrran, ett vitt dressyrschabrak från Agria Djurförsäkring. Love it! Har i flera års tid velat ha ett sådant schabrak.

Slutligen, ett fantastiskt citat; "Man ska inte göra backspegeln större än framrutan".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0