Jag lever...

...men inte så mycket mer. Helgen har varit den pissigaste helgen på mycket länge. Saker och ting har rört sig i fel riktning kan man säga, det vill säga bakåt.
Jag har tagit återfall. För visst ger det en mer rättvis beskrivning? Man får inte återfall, man tar dem. Man gör det ju frivilligt, någonstans bestämmer man sig faktiskt för att välja att göra en sak eller inte. Ett aktivt val.

Nåväl. Återfall blev det. Jag är inte stolt över det, absolut inte. För nu känns det som om jag har passerat en mycket viktig gräns och åter är ute på farlig mark. Djupt vatten, lurig terräng. Har man väl brutit en långvarig segersvit så känns allting förlorat när man väl faller dit igen.

Bad bad bad bad bad bad. Bad behaviour.

How should I stay calm when panic lies just ahead?

Kommentarer
Postat av: Styleformen

Säger godnatt! Sov gott :P

2011-02-14 @ 00:42:55
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0