Slappt

Det här blev tveklöst en av de slappaste dagarna på mycket länge. Hur mycket vettigt har jag gjort i dag? Nada! Jo, en promenad på ungefär en halvtimme, det var det enda nyttiga som blev av. Inget skolarbete som jag hade tänkt, jag var för slö och oinspirerad för det. Sov länge i dag och det berodde på att jag var helt knas i går. Trots att jag var uppe tidigt, skrev tenta och höll på, så var jag inte trött på kvällen. Jag lade mig vid halv tre och det tog ändå en stund att somna. Ibland undrar jag sannerligen hur min kropp funkar, den kan vara jätteskum. I dag åt jag pizza, det är väldigt sällan jag gör det måste jag säga. Men i dag var det riktigt gott! Har sedan kollat på världscupen i hoppning på svt play, MYCKET bättre än den där tjatiga melodifestivalen. Den betackar jag mig för!

För övrigt har jag latat mig framför både dator och teve. Nu ska jag försöka att bestämma mig för vilken film jag ska välja att se, vilket kan vara hemskt bekymmersamt om man som jag är löjligt velig och jämt får beslutsvåndor så fort det är något man ska besluta om. Jag har för många osedda DVD-filmer. Fy fan vilket i-landsproblem!

Kommentarer
Postat av: p

heeeej! tack

vill du att vi ska länka till dig??



Kram P!

2011-02-06 @ 10:20:45
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Ni får jättegärna länka till mig om ni vill! Tack :)

2011-02-06 @ 12:54:39
URL: http://adhdstudenten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0