Lagen om alltings jävlighet

Jag har ingen blogglust och inga idéer om vad jag ska blogga om, men jag vill ju heller inte att det ska vara totalt dött här.

Nu har jag precis skrivit ihop ett brev till CSN, ett överklagande på beslutet att jag inte ska få fullt studiemedel när jag gått ner till 75%, och att jag ska betala tillbaka över 3000 spänn som jag då fått "felaktigt". Ursäkta mig, men jag blir så förbannad på sådana här skitgrejer som ska krångla till för en. Det känns som att de gör det enbart för att jävlas och göta livet surt för en. Jag får god lust att klampa in hos CSN och slänga en stor jävla hästskit eller något på det svinet som fattade det här beslutet. Ja men visst, varsågod att göra livet ännu pissigare, mer tillkrånglat och besvärligt än det redan är. Ja jag menar jag har det ju så bra, allt är frid och fröjd, jag glider på en räkmacka, jag är minsann ekonomiskt oberoende och allting flyter på utan större ansträngningar.
TA ER I RÖVEN, SHITHEADS!!

Så nu ska jag skicka in överklagandet och vänta och vänta. Se om jag har bättre tur denna gången och om de har fattat galoppen. Jag har ju fan skickat läkarintyg och hela baletten. Ska de fortsätta neka mig så är nog mina studier rätt körda. Då kan jag hoppa av hela skiten på en gång, för då kommer ingenting att funka rent ekonomiskt.
SKITLIV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0