Must be having one of these days made for messing up

Okej, låt mig ta detta från början. Det är midsommarafton i dag. Och vad gör jag? Jo jag sitter hemma och dricker rosévin blandat med sprite. Tog första glaset för flera timmar sedan. Jo jag har käkat sill, potatis och det där. Till och med jordgubbar och glass. Men ändå, nu undrar jag, what kind of low-life am I?

Huh. Vet inte vart denna midsommar ska ta vägen. Ingen jävla aning, faktiskt. Jag dricker mitt vin, lyssnar på musik och sitter vid datorn. Vi är tre personer hemma. Alla sitter i olika rum. Asocialt beteende? Mja, jag antar det. Men alla är vi trötta på var sitt sätt.

By the way, jag har slutat att citera The Donnas. Nu citerar jag Sahara Hotnights. Fast här nedanför är det Surferosa. Just randomly quoting.

Open your eyes, see the lies right in front of you

Living your life through panorama-lifestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0