Är det inte jävligt typiskt så säg?

Jag har blivit förkyld. Jävligt bra tajmat också, verkligen. Det är nämligen som så att jag har fått extrajobb på bibblan i Strömstad på grund av sjukskrivning. Alltså ska jag jobba där när jag inte är på mitt ordinarie i Munkedal; måndagseftermiddagar, tisdagar samt fredagar. I alla fall ett par veckor framöver. Jag var där 15-19 igår och skulle jobbat 11-15 idag, men jag var så risig imorse att jag inte pallade att gå upp ur sängen. Surt. För jag vill skitgärna jobba där, kändes nästan lite nostalgiskt igår, haha. Och så vill man självklart ha extra klirr i kassan. Hästar är inte billiga i drift precis. Go broke, buy a horse!

Men ja. Så ligger det till just nu. Och varför jag skiter i bloggen? Jag har inte haft tid eller lust. It's as simple as that.

Nu ska jag försöka kurerar mig en smula så jag orkar pallra mig iväg till Munkedal imorgon bitti, vill inte att det ska krånglas med karensdagar, sjuklön och fan och hans moster.

By the way, jag mår oförskämt bra! Undrar nästan när bakslaget ska komma. Nä då, inte ens såpass destruktiv och depressiv är jag. Jag knegar på och är till och med nöjd med det. Precis som livet ska kännas. Inte ödsla tid och energi på att förstöra för sig själv, trampa på sin självkänsla och rasera det fina i tillvaron.
Yeehaa, Sandra is back!

Kommentarer
Postat av: Sportlov

Fan va gött! Kör hårt Sandra!

2011-11-10 @ 22:13:42
Postat av: Sportlov

Saknar dina inlägg. Hoppas du börjar skiva igen. Kram.

2011-12-15 @ 18:08:28
Postat av: buy essay

Everyone should try to work better. They will get betetr results in this case.

2011-12-28 @ 15:06:20
URL: http://customessays.ws/prices.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0