Tillkännagivande

I've got something to tell you guys!

Jo, det är faktiskt något som jag aldrig nämnt ett knyst om här i bloggen. För varför skulle jag? Det är inte det att jag skäms för det eller hymlar om det. Men jag tycker heller inte att det är något man måste stå och skrika ut och berätta för varenda människa dagarna i ända. Ja, jag ska komma till skott...

Jag är bisexuell. Så, då var det farliga över. Dagens sanning. Jag anser mig vara född med min bisexualitet, dock har jag i likhet med så många andra icke-heteros förnekat det under större delen av uppväxten. Egentligen visste jag mycket väl vad det var fråga om när jag under högstadiet kärade ner mig en kvinnlig lärare. Självklart försökte jag intala mig att det inte var den sortens känslor och attraktion som jag kände, för det var ju totalt fel. Hade det varit sant hade jag varit fel, stämplad, sjuk, äcklig, onormal... Ja allt det där.

Men längre fram i tonåren föll det plats och jag förlikade mig med tanken på att jag dras till båda könen. Jag har varit kär i ett par tjejer till sedan dess, men så mycket mer har egentligen inte hänt. Jag har dejtat brudar, jag har legat med dem, jag har strulat med x antal tjejer - men jag har aldrig haft ett riktigt förhållande med någon av samma kön. Inte än. Men varför brådska? Kärlek händer när det händer.

Och ja, som sagt är jag bisexuell, jag gillar alltså killar också. Det är tydligen något som väldigt många har svårt att förstå sig på. Man kan bli sedd som oseriös, översexuell, lösaktig, pervers och till och med sinnesrubbad. Men hallå, bara för att man råkar bli kär i människor av både han- och honkön så betyder inte det att man vill sätta på varenda person man ser. Wow, ibland kan man verkligen tro att man lever på medeltiden.

Man blir kär i den man blir kär i, helt enkelt. Hur skulle det någonsin kunna vara fel eller fult? All kärlek är bra kärlek, tänk på det!

Kommentarer
Postat av: X

Hey girl, you're such a CT! ;)

2011-09-27 @ 12:38:23
Postat av: Sportlov

Det visste jag ju :) E väl inget konstigt med det. Man e som man e, konstigare än så är det inte.



Och självklart är all kärlek bra, synd att det inte finns mer av den bara.

2011-10-05 @ 01:45:08
Postat av: Eriiza

Tror att ens sexuella läggning beror lite på uppväxten, men framför allt att man är född med det.

2011-10-05 @ 19:04:10
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: JOHN-MICHAEL SEHLIN

Underbart Befriande<3:)

2012-06-19 @ 14:01:40
URL: http://respect zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0