Provocative shit WARNING!

Here's some pretty disturbing shit. Enjoy.
 


Kommentarer
Postat av: Stefan

Ett tips ! www.kunskapskällan.se

2013-02-06 @ 13:13:42
Postat av: X.

Jag brukade läsa den här bloggen regelbundet för ett tag sedan, men föll sedan ur vanan. Nu när jag går in här och ser bilden ovan... undrar jag hur det går det för dig nu?

Hoppas att läget 2013 är något mera stabilt än den senaste bilden antyder. I vilket fall som har du allt stöd från mig, om det nu betyder något.

//X.

2013-05-02 @ 23:20:13
Postat av: Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

Hejsan, Din blogg har kommit upp i en sökning efter bloggar förknippade med psykisk ohälsa vilket får mig att anta att psykisk ohälsa är något som du skriver om regelbundet i din blogg. Jag driver själv en blogg om psykisk ohälsa och har i min blogg startat upp ett projekt för att få fler människor att prata öppet om sina erfarenheter med psykisk ohälsa.
Psykisk ohälsa är fortfarande ett tabubelagt ämne med många fördomar.
Genom att bryta tabun kan vi öka kunskap och där med även minska fördomar. Vill du vara med i eller veta mer om mitt projekt ”Modiga Människor” Skriv ett mail till [email protected]
Mvh Sara Modigh http://saramodigh.bloggplatsen.se/kategori/239159-modiga-manniskor/

2013-08-31 @ 00:15:49
URL: http://saramodigh.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0